liefste kersverse lassers,
Heb JIJ ✨vrienden✨? Zo ja: kom vriendschapsarmbandjes maken (Zo niet: kom vrienden maken 😉)! Je kunt ze geven aan een heel cool persoon die je vorige week hebt ontmoet om écht die vriendschap te bevestigen (en kom ook vooral samen armbandjes voor elkaar maken!), aan iemand die je al heel lang kent buiten uni, of aan jezelf omdat je gwn heel lief voor jezelf bent geweest ;)
Kom dus *Donderdag 11 september* van *13:00-17:00* samen met ons en je mede-lassers kralen armbanden 📿 of gevlochten armbanden 🪢 maken in *Het Wilhelminapark* 🌳🌻 (bij slecht weer verplaatsen we naar een uni lokaal)!
Wij hebben er super veel zin in en we hopen jullie ook!
XXX Minder BeLASt